Sizin araca bakmadım, ama alacağınız arabaya baktığımda 650.000 TL gayet iyi fiyat.

Bu arada 2-3 defa Egea alıp sattım, güzel arabadır. Benimkiler 1.3 idi, 1.4 zayıf ama siz bunun farkındasınız. İnşaallah hayırlı bir ticaret olur.