Benimki geçti içimden Sadece sonu.....
Kısacası dünyayı optimize etmeye çalışırken kendini unutuyorsun lan! TronGrid API bile senden daha az request yiyor. Arada sırada ratelimiti kendine koymayı unutma. Hayat bir request değil, full-duplex bağlantı ulan!
Benimki bana neller dedi

))