Dağımızdan pay verebiliriz. Değil mi @Perturbado; hocam?
https://www.r10.net/maxigeyik/438906...ni-yaptim.html


işin şakası biyana hocam banka vadeliye koymak en garanti en rahatı gibi az ama net kazandırır.