Daha önce satış yapan birisi olarak. Şahsi görüşlerimi paylaşıyorum.
Bir yerden ürün alıp satmaya çalışıyorsanız. Başlı başına zarardasınız.

Örnek olarak.

Bir ürün varsayın.

Piyasadaki satış fiyatı 200₺ misal.
Biz bu ürünü 100₺'ye temin ettik misal.

Rekabetten ötürü bu ürünü bizde 190₺'ye satmaya çalışalım.


1. 190₺'nin 38₺'yi KDV
2. En ucuz kargoyu hesap edecek olursak. 50₺ diyelim. Bunu müşteri ödeyecek. Şuandaki pazaryeri limitlerine göre. Müşteriye ürün pahalıya geldi bu kez.

Ürünü 200₺'ye aldık. 350₺ piyasa fiyatı diyelim.
1. 350₺'nin 70₺'si KDV
2. Kargo yine 50₺ diyelim.
3. Pazar yeri %10 komisyon alsın. 35₺

Maliyet : 200₺
Gider : 155₺

------------------
Toplam : 355₺

Bu matematik üç aşağı beş yukarı herkeste aynı inanın. İmalatçı değilsen. Pazar yerinden ürün satmak asla mantıklı değil.
Devlet kazanacak.
Kargo kazanacak.
Pazaryeri kazanacak.

Sonra kalırsa size... O yüzden bunları göz önünde bulundurarak güzel bir sistem yapabilirseniz ne ala.
İade olabilir olayına hiç girmedim daha. Öyle birşey olursa püfffff.