Merhabalar dostlar, bugün raporum e devlette çıktı. Bana %50 oranda süresiz engelli raporu çıkartıldı.
Şimdi ben bu raporla bildiğim kadarıyla emekli olabilirim.
Ancak şartları bilmiyordum. Daha önce böyle emekli olan veya emekli yakını var mı şartlar nedir. Sadece bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Mesajlarınızı okuyor olacağım.
İlk işe giriş prim tarihim 2 eylül 2019