Arkadaşlar merhaba, biraz doldum ben bunu sizinle paylaşmak istedim. Son zamanlarda çoğu yerde intihar konuları görüyorum sanırım onlara hak vermeye başladım i bu doğru değil zaten o başka konu
neyse ben 3 harfli marketlerden birinde çalışıyorum ve günde 10 saatten aşağı çalışmıyoruz ve oturmak yasak köle gibi telefon bile yasak. zaman zaman sabah 8 akşam 10 oluyor. İşten geliyoruz 2-3 zaman kalıyor yemek duş derken uyuyoruz sonra yine iş bu döngü sürekli tekrarlanıyor günde 2-3 saat yaşamak için çalışıyoruz? Zaten kazandıgımızla da bir ömür bitse ev alamıyoruz, İşe gittiğim her gün Allah canımı alsada kurtulsam diyorum
Şimdi aramızda belki bedava mı çalışıyorsun ya da zorlamı çalıştırıyorlar kardeşim diyen olacaktır onları cevaplayım, asgari ücretin 3-5 bin üstünü verseler (yemek vermiyorlar diye) bile bu parayla ömrümüzü verip daha bir ev alamıyoruz ne için çalışıyoruz ya o zaman?
Sadece yemek için mi ki onu bile istediğimiz gibi yapamıyoruz etin kilosu bilmem kaç yüz tl sadece ölmemek için çalışıyorsak işi bırakalımda ölelim çektiğimiz eziyete değmez.
O kadar eziyet çekip 3 kuruş alıyoruz ki bunun için tüm günümüzü veriyoruz ama boşa harcıyoruz hayatımızı ben üniversite mezunuyum ama atama yok, iş olanagı çok düşük
Geceniz güzel olsun ben hakkımı helal etmiyorum bizi bu hale getirenlere