Çevrem bütün parasını faize atıp ayda şu kadar kazanıyorum diyen insanlarla dolu. Tam 1 sene önce yakınımın aldığı evin değeri %100'den fazla artmış ve ayda 25,000Tl kira getirmiş. Faiz, vergileride kesince %40 belki
Hİç kar zarar veya muadil (altın,gatrimenkul) hesabı yapmıyormusunuz?
Yİne 1 yakınımın 4 sene önce faizde 1 gecede ev parası, orta model araba alamayacak kadar eridi.
Faiz çok büyük risktir. FAiz'de birikim tutanların hangi düşünceyle bunu yaptıklarını merak ederim?