Herkese merhaba, ben askerdeyken işyeri komşum değişmiş. Aynı yaştayız yeni sahibiyle, ilk zaman tanıştık ettik ama kibirli olduğunu anladım ilk anda. Konuşmasında, üslubunda vs. Sonraki zamanda ise git gide diyalog düştü. Son ratte de normalde hep selam veriyorum ama her seferinde başını sallıyor ya da ses vermiyordu adam gibi selam almıyordu. Benimde bu kafama takıldı. 2 hafta önce yaşandı nerdeyse; selam verdim, başını kaldırıp selam bile almadı. Ses etmedi. Ben de tamamen selamı kestim, şimdi ben görmezden geliyorum artık. Aramızda birbirimize karşı bir tartışma da kavga da olmadı ama durduk yere böyle hareketlere girdi. Kibir desen arşa ulaşıyor, yalan desen cabası. Yanına gelip giden tayfa alkolik tayfa, milletin karısını kızına bakan tayfa. Ama yerlisi. Siz böyle bir durum yaşasaydınız tepkiniz ne olurdu?
herkes seninle dost olmak zorunda değil ayrıca daha önemlisi her şey de bir hayır vardır böyle bir adam sana sıkıntı çıkarabilir.. adam seni sevmemiş elektrik alamamış zorlama gidip yalvaracak halin yok !
bana birisi selam vermedi mi yada almadı mı umrumda olmaz hayatımdan sonsuza kadar çıkarırım.. sende öyle yap