Merhaba son sınıf olduğum için tez yazmam gerekiyor...
Daha önce tez yapmış olan arkadaşlarımın hepsi parayla yaptırıp bir şekilde onaylatmışlar bu nedenle tavsiye alacağım birileri yok.
İnternet üzerindeki tezlere baktım nasıl yazıldığını anlamak amacıyla öyle tezler yazmak için profesör olmak gerekiyor normal bir öğrencinin yazabileceği bir şey değilmiş onu anladım.
Sizlere sorum şu ''Tezi nasıl yazdınız veya nerden çaldınız bu işin raconu nedir?''
Tavsiyelerinizi bekliyorum...