Merhabalar,

Sarı siteden bir ürün buldum ve yüz yüze buluşarak satın aldım.
Ürün sıfır ve kapalı kutu olduğu için satın alırken herhangi bir kontrol yapmadım fakat eve geldiğimde ürünü kontrol ederken çalışmadığını fark ettim.
Satıcı ile iletişime geçerek durumu bildirdim ve kontrol etmemi satarkende söylediğini bildirdi.
Mesajlaşmaya başladık ve ürünü kaç paraya aldığımı, daha sonra ürünün bozuk çıkmasının ikisininde suçu olmadığını falan belirtti.
Sabah tekrar görüşerek ürünü geri alıp paramı vereceğini belirtti fakat daha sonra beni engelledi.

Merkez karakola gittiğimde ise tüketici hakem heyetine başvurmam gerektiğini belirttiler fakat bu ürün bir firma tarafından satın alınmadı, şahıstan alındığı için hakem heyetine başvurulmuyor.
Karakolda adli vaka olmadığı için bu bizim işimiz değil diyor.
Savcılık ise bağlı bulunduğum karakola müraacat etmemi söylüyor.

Karikatür gibi ..

Sizce nasıl bir yol izlemeliyim ve bu vatandaştan paramı geri alabilir miyim? Şu an telefonlarına ulaşamıyorum. Ailesininde numarasını falan bulamıyorum.