Lelathion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki hocam ağustostan sonra bir yeri kazanamadım o zaman bedelli hakkım yanıyormu?
herşey yanıp herşey bittikten sonra askerliğe başlamanıze yarım saat bile olsa bedelli askerlik hakkınızı kullanabiliyorsunuz