ehliyet hocam zamanında sınavı geçmek istiyorsan, kafana bir şey tak demişti, kafanızda bir şey olduğun zaman örneğin borç sıkıntısı, veya farklı bir sıkıntı, ehliyet sınavı pek aklınıza gelmiyor hocam, tabi bilinçli olun kurallara uyun ayrı konu

Hayırlısıyla umarım sınavı geçersiniz.
Merhaba,
Eğitmeninizi iyi dinlediyseniz onun dediklerine uyun. Sinyal vermeyi unutmayın. Hayatınızın sonu değil, kalırsanız tekrar girersiniz.
kız arkadaşım geçen ay girdi kaldı sinyaller falan herşey tamamdı sadece en çok dikkat etmen gereken şey yokuş çıkarken arabayı kaldırırken gaza aban bas yani korkma araba bağırsın etsin ama arabayı sakın istop etme şimdiden hayırlı olsun kardeşim
Sınav esnasında sizi şaşırtmak için uğraşabilir müfettiş ona dikkat edin

öğrendiğiniz doğru bildiğiniz şekilde kazasız belasız geçersiniz inşallah. Strese gelince 128 milyar dolarınız olsaydı neler yapabilirdiniz. bunu planlayın stres falan kalmaz
Hiçbir şekilde acele etme, gideceğin güzergahı kafanda hazırla SİNYAL vermeden KESİNLİKLE gitme bunları büyük büyük yazıyorum ki yarın aklında kalsın. Sohbet vs ederken arkaya vs kafanı çevirme. İçinden kendini tekrarlayabilirsin gideceğin yol veya park sıralamaları vb.
Hayırlısı 😊 Ehliyet sınavına kendi arabamızla tek başına gitmiştim. Sınav yeri yaşadığım köye yakın olduğu için böyle yapmıştım. Sınav yerine bir geldim, meğerse hocalar beni bekliyormuş. İndim arabadan hemen sınav aracına bindim. Aracı koymuşlar rampaya. Aracı kaldıramadan sınavdan kaldım 😅 sonra kendi aracıma binip köyüme döndüm 😅
Yani diyeceğim şu ki. Heyecanlanacak çok bir şey yok ama tabi ki o heyecanı bizde yaşadık. Bunu yenmen için bir çözüm yok. Bunlar güzel anılar. Emin ol yıllarda geçse hatırlayacağın anılar. Şimdi 34 yaşındayım dün gibi hatırlıyorum. O yüzden keyfini çıkar.
Sinyallere dikkat edin ve kendinizi kasmayın hocam dünyanın sonu değil ve insanlar uçak kullanıyor stres yapmıyor neler var neler öyle düşünün sakin sogun kanlı olun
Stres yapılacak bir şey yok. Arabanın içindeki fonksiyonları bil, vites, silecek, sis lambası vs aracın içini tanıtman gerek birde araçta filtre, motor, silecek suyu vs onların yerini bil. Araç sürerken heyecan yapma diyeceğim ama yaparsınız, ben de yapmıştım. Genellikle 3 ile git, 4 ü çok fazla kullanma zaten 5 yasak. Park kısmına gelip aniden heyecan ile ne yapacağını unuttuysan öndeki araçları iyice izle ve ne yaptıklarını hatırla. 1 kez stop edebilirsiniz ama mümkün olduğunca hiç etmeyiniz çünkü rampada stop etme ihtimaliniz olabilir. Rampadan kalkmak sıkıntı, video izleyin ve sınav anında videodakilerin aynısını yapın. 60 ı fazla geçmeyin çünkü 70-75 bandına çıkınca önünüze bir araba çıkarsa veya gaza basmazsanız stop etme ihtimaliniz var. Vites değiştirirken vitese bakmayın, arkada bulunanlar her eksiği not ediyor. Rahat takılın, ben de sizin gibi 4,5 kez manuel araç sürmüştüm ama sınav anında rahatlıkla geçtim. Önemli olan çok araba sürmek değildir, sınav anında sakin kalmak ve bildiklerini uygulamaktır önemli olan...
Yarın için başarılar diliyorum
Heyecan yapmamak elde değil ama o heyecanı güzel kullanırsan faydalı olacaktır. Umarım güzel bir gün geçirirsin.
En kötü ne olur ?
Kalırsın ve tekrar bu süreci yaşarsın yani hiç bir şey olmaz
Bende senin gibiydim tek başıma sınava gittim hatla yolda istifra ettim stresten ama o koltuğa oturunca her şey çok kolaydı.
En kötü şunu düşün bunca insan bu ehliyeti alıyorsa o sınava giriyorsa demek ki o kadar da zor olamaz değil mi ?

başarılar.
Hileli noktaları iyi aklında tut soğukkanlı ol rahat sür, sakin ol geçersin İnşAllah. Stres işleri daha kötü hale getirir, Kendinden emin bir şekilde olursan rahatlarsın. 80 yaşında nasıl araba sürebiliyorsa sende rahat halledersin
Değerli yorumlarınız için teker teker teşekkür ederim hepinizin yaşadığı deneyimlerine dayanarak girdim göz önünde bulundurdum çok şükür geçtim 🙏🏻😊