Bu Ramazan Her Herkes Evde Hava Soguk Soguk Hocam 😊
Lexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba her yıl bildiğiniz gibi iftar buluşmaları yapıyorduk geçen sene istanbul için çok güzel bir etkinlik olmuştu @ademakcan; kardeşimiz her nekadar bizi rahatsız edip masa masa dolaşıp ticaret yapmaya çalışsada 😂 şaka bir yana güzel gündü bu sefer izmirdeyim izmir için modlardan biri yardımcı olursa biri düzenlerse tekrardan çok iyi olur bekleyip göreceğiz artık