Lexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba her yıl bildiğiniz gibi iftar buluşmaları yapıyorduk geçen sene istanbul için çok güzel bir etkinlik olmuştu @ademakcan; kardeşimiz her nekadar bizi rahatsız edip masa masa dolaşıp ticaret yapmaya çalışsada 😂 şaka bir yana güzel gündü bu sefer izmirdeyim izmir için modlardan biri yardımcı olursa biri düzenlerse tekrardan çok iyi olur bekleyip göreceğiz artık
darkness06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ankarada bir etkinlik yapilirsa katilmaktan seref duyarim 😌
ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kim demiş ticaret yaptık diye
Loca da yer ayarladım sana daha ne istiyorsun?

Bu sene yine aynı masada olucaz ama sen gelme Salihim
Lexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biri düzenlemezse ankaralı üyeler arasında mod biri varsa yardım alarak siz düzenleyebilirsiniz belki
Lexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstesemde gelemem artık izmirdeyim şimdi sıra bende ben sana izmirde loca ayarlayacağım 😂
ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde izmire geleceğiz, izmir de bizim sen rahat ol
Lexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zaman beklerim ademim 😂🫡
darkness06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bakalim hocam insallah yapacagiz bir seyler 🙏
BMedyaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul içide yaparsak muazzam güzel olur
Lexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her sene kesinlikle oluyor bu senede olacaktır
karagecili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muğla için de bekleniyor böyle bir etkinlik
2025 loading...
-----------------------------------------------