Canın istediği zaman egzoz emisyon ölçümü yaptırabilirsin Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı`nın anlaşmalı olduğu sanayilerde dükkanlar var oralarda bile yaptırılabilirsiniz illa TÜVTÜRK olacak diye bir kaide yok sana tavsiyem sanayide yaptır TÜVTÜRK ekstradan sıra beklemezsin ben 2senede bir öyle yaptırıyorum hem aynı fiyat değişen birşey olmuyor