Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam siz okumadan mı yazıyorsunuz? Bu şekilde itiraz ederseniz, elbette kimse sizi dikkate almaz. Yazdığım şeyi birebir okuyup, uygulasanız sonuç alırsınız.
Şu anda doğru düzgün Tüketici Hakem Heyeti şikayeti dahi yapmamışsınız.

Şikayet ettiğiniz yer BANKA.
Paranızı alan ve şikayet etmeniz gereken yer SİGORTA ŞİRKETİ.

Siz Ahmete para verseniz, Mehmeti şikayet etseniz, haklı çıkabilir misiniz?
Bir üst makama gidebilecek bir şey yapmamışsınız ki.

Tüketici Hakem Heyetine, "parayı tahsil eden sigorta şirketini" şikayet edeceksiniz.
Aldığınız cevapta bunu adamlar açık bir dille ifade etmişler.

Size yazabileceğim başka bir şey bulunmuyor. Burada başka biri de başka bir öneri veremez. Çünkü ortada doğru düzgün yapılmış bir şikayet yok.
hocam çok tşk ederim okuyum yazdıklarınızı zaten sonuç alamadığımdan sizlerden fikir beyanı istedim şikayet te bankayı verdik çünkü muhattab bir şirket yok paravan bir şirket kopyalama bir şirket