Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ilk 3 maddeyi yaptık doğrudan bankaya itiraz ettik cevap gelmedi kartı kapattırrdık mobil bankacılıktan belgeleri tek tek çıkartıp hesaplamaları yapıp tüketici hakemine başvurduk banka muhttap olmadı diye red geldi o yüzden bu konuyu açtım bir üst makama gidiyim mi diye sonuçta banka hakem heyetine savunma bile yapmayı bile tenezüül etmemiş
Hocam siz okumadan mı yazıyorsunuz? Bu şekilde itiraz ederseniz, elbette kimse sizi dikkate almaz. Yazdığım şeyi birebir okuyup, uygulasanız sonuç alırsınız.
Şu anda doğru düzgün Tüketici Hakem Heyeti şikayeti dahi yapmamışsınız.

Şikayet ettiğiniz yer BANKA.
Paranızı alan ve şikayet etmeniz gereken yer SİGORTA ŞİRKETİ.

Siz Ahmete para verseniz, Mehmeti şikayet etseniz, haklı çıkabilir misiniz?
Bir üst makama gidebilecek bir şey yapmamışsınız ki.

Tüketici Hakem Heyetine, "parayı tahsil eden sigorta şirketini" şikayet edeceksiniz.
Aldığınız cevapta bunu adamlar açık bir dille ifade etmişler.

Size yazabileceğim başka bir şey bulunmuyor. Burada başka biri de başka bir öneri veremez. Çünkü ortada doğru düzgün yapılmış bir şikayet yok.