Saçma ama yine de kabul edelim. En azından şikayet REDDİNE yerine DEVRİNE şeklinde birşey olsa tüm süreçleri en başa çekmeseler, direk alakalı yere aksa konu ve devam etse süreç keşke. Bu kadar zor olmamalı.