Haberlerde gördüm, bu zaten var olan bir şeydi. KYC’siz çoğu yere üye olamıyorduk. Ama dikkatimi çeken konu, 15.000₺ üzeri işlemde kimlik doğrulanacak mıymış? Öyle bir şey varmış. Bir de artık işlemlerde, gönderilen transferlerde karşı taraf iletilen kişi bilgisini mi ne görecekmiş.
Bilgisi olan var mı? Sizce bu yararımıza mı oldu, zararımıza mı?