Nasıl geçmiyor hocam? Geçenlerde bir konu gördüm arkadaşı uyarmışlar eğer kaldırmazsan hukuki süreç başlatacağız diye.
Milyonlarca oem, crack vs benzeri lisans piyasada satılmakta sorum şu ki hangi birisiyle davalık olacaksın kendi adına misal düşün ya koskocaman windows lisanslarına sanki bir hwid sistemimi tanımlayamıyor göz yumuluyor işte bariz bu işin ekmeğini yiyenler var sayısızca gelecek olsa onların başına gelirdi yani