Merhaba arkadaşlar günaydın, Otokonfor yıkama kodu satıyorum. Geçen hafta uygulama çöktü ve mevcut kodları iptal etti. Herkesin kodunu artık kullanılmış gösteriyor, şahsi olarak kendi Vodafone uygulamanızdan aldıklarınız -kimseyle- paylaşmayıp kendinizin girdikleri dahil. Şimdi bu uygulamada normalde Vodafone kodlarının kullanım tarihi 31 Mart idi, uygulamaları bozulunca herkesinkini geçersiz saydı. Bu durum yaşanana kadar kullanmayanlar da Benden telafi bekliyorlar, ben Dijital bir ürünü sattım aran günler geçti ve site bozuldu diye suç bana mı ait oluyor? Bu arada uygulama düzeldi şu an bir sıkıntı yok, çöktüğünde gitti mevcut kodlar sadece.