bankamatikten nakit olarak çeksende vergiye tabi olmazsın.
Şu ana kadar inceleme yapılmamış olabilir neye göre yazdınız bunu ? Payoneer kart ile usd,eur,tl ne çekersen çek senin adın gözükür.Banka kayıtlarında da gözükür.Şak diye bir gün maliyeden çağrılsın.En güzeli aç şahış şirketini usd,eur yada pound olarak direk payoneer hesabından TR bankana döviz olarak çek.KDV'den muaf oluyorsun zaten mali müşavirler iyi bilir.Gelir vergini ve stopajını aylık,yıllık öde.
Bilip bilmeden insanları daha çok çukura çekmeyin.