Türkiye'de kendi şahsına ait bir banka hesabına giren ödeme yoksa seni vergisel yönden takip etmeleri oldukça güç.

He yarın mehmet şimşek'e yine para lazım olursa gidip bu tür yabancı ödeme şirketlerine de kardeşim benim bankalardan kartınla para çektiriyorsun kayıtlarını paylaşacaksın derse o zaman iş değişir.