42 Okulları'na gittiğinizde olabildiğince çok çalışmanız gerekecek. Her konuyu en ince ayrıntısına kadar öğrenmeye özen gösterin, çünkü orada bir öğretmen yok; akran öğrenme modeli uygulanıyor. Bunu, denize düşüp kurtulmak için yüzmek zorunda kalmak gibi düşünebilirsiniz.
Çok fazla arkadaşınız olacak. Size tavsiyem, herkesle dozunda vakit geçirmeniz. Çok çalışan kişilerle daha fazla iletişim kurarak onlardan bilgiler edinebilir ve birlikte öğrenebilirsiniz. ayrıca herşey ingilizce ve sınava girerken dil bilmiyorsanız zorlanabilirsiniz. bol bol çalışırsanız bir üst seviyeye geçip ordan yolunuza devam edersiniz. başarılar.