Konu
42 Okulları hakkında görüşleriniz
09-02-2025, 17:02:20
#1
keremsener
selamlar. 42 okullarını biliyorsunuzdur belki aranızda gidenler de vardır. Ben havuz aşamasına kadar geldim bu sene veya sonraki sene havuz aşamasına katılacağım. 42 hakkında Görüşlerinizi ve bilgilerinizi aktarırsanız sevinirim.