selamlar. 42 okullarını biliyorsunuzdur belki aranızda gidenler de vardır. Ben havuz aşamasına kadar geldim bu sene veya sonraki sene havuz aşamasına katılacağım. 42 hakkında Görüşlerinizi ve bilgilerinizi aktarırsanız sevinirim.