Paytr aldığım ödemenin faturasını, teslimat belgesini ve müşteriden imzalı hizmet aldığına dair belge istiyor, o belgede kart numarası da istiyor.
faturayı ilettim yetersiz dediler. Paytr saçmalığı nedir böyle? ödeme ekranında telefon no ile doğrulama koymaktan aciz firma, neden müşterimden ıslak imzalı belge almam için zorluyor?
Gelen işlemi ya müşteri şikayet etti yada şüpheli işlem olarak görüyor hocam onları sağlamadığınız sürece blokede kalır normalde zaten senin bu bilgileri tutmanı istiyor paytr örnek bundan 1-2 sene öncenin bir işlemi hakkında bir işlem başlatılsa sağlama zorunluğu tutuyor bilginiz olsun