Paytr aldığım ödemenin faturasını, teslimat belgesini ve müşteriden imzalı hizmet aldığına dair belge istiyor, o belgede kart numarası da istiyor.
faturayı ilettim yetersiz dediler. Paytr saçmalığı nedir böyle? ödeme ekranında telefon no ile doğrulama koymaktan aciz firma, neden müşterimden ıslak imzalı belge almam için zorluyor?