Konu
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor? Neden?
23-01-2025, 12:12:42
#21
meksec
Mertarikbey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet arkadaşlar hangi telefonu tercih sebebinizle yazar mısınız fikir sahibi oluruz.
Xaomi 13 lite sebep fakirlik