Arkadaşlar selamlar. Başıma ilk defa böyle bişey geldi. Bir proje geliştirdim. Müşteriye test ettirdim. Sorunsuz şekilde test etti ve ücretini ödedi iade ettim. 2 ay sonra revize için yazdı. Bazı şartlardan dolayı çalışmayacağımı söyledim. Başka geliştiricilere yazmış ve biz bunu sıfırdan yazmalıyız demişler. Ve benden işin ücretini istiyor. Böyle bişey ile karşılaşan var mı??? Bu nasıl iş? Ben genelde müşteri memnuniyeti adı altında önce işi yaparım 1 lira almam ve müşteri test eder öyle teslim ederim. Herkes memnun sorunsuz teslim ettim ve şimdi ücret iadesi istiyor. Bu durumda ne yapmak lazım?