Konu
SGK Askerlik Borçlanması Sorum Var
17-01-2025, 15:41:17
#8
Webdestek
Hocam zaten primi doldursan yaşa takılıyorsun bence paranı değerlendir gerek yok ben 2 yıl bağkur ödediğime pişmanım zaten fazlasıyla prim ödeyeceğim gerek yoktu ödememe