RedDawn1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, bahçeli evde oturuyorum. 2024 Nisan ayında bir kedi, 3 tane yavrusunu bizim bahçeye bırakıp gitmişti. O zamandan beri 3 kediye bakıp büyüttüm bu zamana kadar geldik, hep bahçedelerdi. Tüm gün gezip oynayıp balkonda yerleri vardı yatarlardı. Kış olduğu için akşamları soğukta üşürler diye evimin garajına aldım. Gündüz sıcağında dışarı salıyordum gezip dolaşıp akşam çağırır çağırmaz zaten geliyorlardı hemen, öyle çok uzaklaşmazlardı maksimum arka sokağa falan gidip gelirlerdi yani. Hiçbir zaman bi yere gidip gelmemezlik yapmadı hiçbiri. Taş çatlasa 3 4 saat kayboldukları olurdu. En kötü dışarı salsam biraz sonra gelip balkonda takılırlar milletin bahçesinde gezerler çağırınca da hemen gelirlerdi yani. Dün akşam sularında aralarından bir tanesi kayboldu. hemen gecesinde tüm mahalleyi karış karış aradım birçok yere baktım fakat bulamadım. Hatta 2 kere gezdim aralıklı olarak hiçbir yerden çıkmadı. 1 günü geçti fakat hala ortada yok. Şu an 10 aylıklar, biri mi alıp götürdü diye düşünüyorum ya da başına bir şey mi geldi emin değilim araba mı çarptı falan diye düşündüm ama bulunduğumuz muhit de sakin bir yer öyle cadde falan yakın değil, müstakil evler var yani öyle kalabalık bi şehirde de değilim. Bugün mahallenin her yerine kayıp ilanı astım gören eden olur belki diye gündüz gözü tekrar turladım her yeri yine izine rastlamadım. Sizce başına bir şey gelmediyse ve biri alıp götürmediyse geri gelme ihtimali var mı? Ya da 10 aylık dişi bir kedi, kızgınlık dönemine girmiş olup ondan gitme ihtimali var mı? Böyle bir durumda hamileyken ya da yavrulayıp geri gelir mi? Her türlü ihtimali düşünüyorum ister istemez. Aranızda bu konuda bilgili tecrübeli arkadaşlar aydınlatırsa çok sevinirim, teşekkürler.
Hissettiklerinizi anlayabiliyorum.
Ben hep kopek besledim ama bu yaz kedinin biri bahcede dogum yapti ve 2 yavrusuna bakiyoruz. Evde SIKILDIKCA balkon kapsini acip cikmalarina izin veriyorum. Hemen donuyorlar. Biri disi digeri erkek. Ozellikle disi olan asiri evcil. Trafik konusunda sanslisiniz, birinin almis olabilecegi en yuksek ihtimal gibi geliyor. 10 aylik kedi kizginlik donemine girip ciftlesmek ister mi, dusunuyorum ama sanmiyorum. Elinizden geleni yapmissiniz. Donerse veya bulunursa lutfen alintilayip cevap yazin. Umarim sag saglim doner. Hava soguk ve kis oldugu icin diger kedilerle oynasa bile 1 gun sonuna kadar donecegini tahmin ederim. Umarims evindirici bir gelisme yasanir.