Hocam, tavsiye değil ama sürekli şu şekilde mesajlar alıyorum: "Şunu ne kadara yaparsın?" diyorlar. %90'ı fiyatı pahalı buluyor. Daha düşük fiyatlar veren başka birisine işi yaptırıyorlar. Sonrasında ise sitelerinde açıklar olduğunu fark ettiklerinde bana geri dönüp, "Hocam, bunu başka birine yaptırdım ama çok açık var" diye mesaj atıyorlar.
Sektör tam olarak böyle:
- Bu %90'lık kesimin %40'ı dolandırılıyor.
- %30'u açıklı bir script kullanıyor.
- %20'si ise istediğini tam olarak alamıyor.
Tebrik ederim, soğuma sebebini yazmama rağmen tabiri caizse tam 12 den vurdunuz hocam.