Zor bir durum . aynı sıkıntıları yaşadım ve yaşıyorum. Türkiye'de özel sektör çok zor.
Psikoloğa gitmeni tavsiye ederim. Bir dönem verdiği ilaçlar ile çok aktif bir yaşamım olmuştu. Özel sektörde hassas insanlar çok hırpalanır. Psikolog ve verdiği ilaç çok iyi gelmişti.
Ben de sektör değiştirmeyi , kendi işimi kurmayı çok istiyorum ama piyasanın kötü olması gözümü korkutuyor . Yazılımdan soğudum ama kopamıyorum da, kendi hobi projem var onunla ilgileniyorum.
Bağ bahçe var , yazın onlarla ilgilenmek çok iyi geliyor. Bildiğin amelelik ama yazılımın kafa yorgunluğundan stresinden çok daha iyi.