Herkese merhaba değerli forum üyeleri.
Yaklaşık, amatör + profesyonel olarak 5 yıldır yazılım alanında çözümler üretiyorum. Bu alan ile alakalı olsun olmasın çalıştığım kurumlarda hep bu tarafımı göstermeye ve kendimi geliştirmeye özen gösterdim. Hep tek başıma ilerledim, bir ekip veya ortak ile çalışamadım, ki bunun zorluğunu hem fikir alışverişi hem de proje zamanlaması açısından çok fazla yaşadım. Bu şekilde hayatımı idame ediyordum. Eylül 2024 gibi bir soğukluk geldi ve bir daha yazılım ve teknoloji dünyasına ısınamadım. En son çalıştığım işten ayrıldım ve freelancer olarak ta bir iş almadım. Sektör değiştireyim dedim onu da beceremedim. Hayatımda da arkadaş - dost diyebileceğim kimse yok, hayatıma kimseyi almamayı tercih ediyorum. Güven problemleri yaşıyorum hem şahsi hem iş anlamında. Geçmişi ne kadar değiştiremesek te yaşanılanlardan sürekli önyargı ile yaklaşıp eninde sonunda ihanete uğrayacakmışım gibi hissediyorum. Sabah kalkıyorum, yatana kadar boş boş oturuyorum. Kafam da rahat değil, şunu bunu yap, bak böyle bir proje geliştir gibi fikirler geliyor, ama hep negatif bir taraf ağır basıyor ve negatif düşünceler süreklilik haline gelince bıktırıyor beni, ama düşünmeden de duramıyorum. Kendimce bu sorunları çözeceğini düşündüğüm adımlar attım, spor, yürüyüş, sosyal aktiviteler gibi ama yine de kara düşünceler olduğundan yaptığım işe de odaklanamıyor, bırakıyorum. Bu durumu daha önce yaşayan var mı ? Sizler nasıl çözümlediniz ? Neler tavsiye edebilirsiniz ?
Değerli zamanını ayırıp okuyan herkese teşekkürlerimi iletiyorum, hayırlı geceleriniz olsun.