300 TL'den 1000 TL olması kararlaştırıldı.
Binada tek kiracı ben olarak kabul etmedim. 10 daire var toplam. Yönetici ödemiyor.
Gelir gider pusulalarını inceledim. 300x9 daire geliri fazlasıyla yetiyorken binanın parası olsun mantığıyla 1000 TL yapmışlar. Binanın olası masraflarını kiracı karşılamaz dememi umursamayarak.
300 TL bile gelir gider pusulasına göre çok iken 1000 TL olması 10 daireli bir apartmanda mantık dışı...
Selamlar.
Ana giderleri kiracı karşılamaz ama olası giderleri kiracılar karşılar hocam, örneğin aylık aidat, asansör masrafları kiracıya aittir.