Dün bir yakınımla karşılaştım. Benzer şekilde, 20.000 TLlik GSS borcu çıkmış. Durumu öğrenmek için SGKya gitmişler ve öğrenci belgesi gibi bir belge getirmelerini istemişler. Belgeyi götürdüklerinde borçları hemen silinmiş.
Siz de benzer bir durumdaysanız, SGKya gidip durumu anlatın. Öğrenci olduğunuzu ya da geçmişte öğrenci olduğunuzu belirtin. Sizden istenen belgeyi götürdüğünüzde borcunuzu silecekler. Boşuna af bekleyip riske girmenize gerek yok.
Asıl üzücü olan, bu durumu bilmeyen birçok insanın mecburen borcunu ödemesi. Böyle bir bilgi eksikliği yüzünden mağdur olan onca insana gerçekten yazık.
çok teşekkür ederim bu şekilde yapayım ben o zaman