Bunun bir benzerini yaşadım, allahtan çok kısa sürede belli etti kendini lavuk. Yazılım firması varmış güya çok iş geliyormuş yetiştirememiş bana verdi işi. Nodejs ile api yazmışlar ama allaha emanet endpointlerin yarısı çalışmıyor frontend projeyle ve veritabanıyla tamamen alakasız responselar ingilizce vs vs. Ben mal gibi aldım bu işi baştan sonra tekrar yazdım api'yi adama attım, frontend de düzenlemelere başladım api'yi implement ediyordum ki her şey çok iyi gidiyordu ve bi anda dedim ki la ben nodejs'in parasını istiyim atsın öyle frontendi yapiyim. Adam tamam atıcam dedi yokuşa sürdü sonra test etmem lazım dedi ben frontendi de attım bitirdiğim kısımları aldı. Sonra muhasebeye illettim ibanını ödemeyi atacaklar dedi. Sonra mesajlara cevap vermedi. Sonra aradım açmadı, bir süre geçti bi mesaj attı "kardesim kıbrısta casinodayım kusura bakma yazamadım döncem sana" ama aradan günler geçmiş. Ben dedim ki yeter abi yani ya paramı atarsın ya da ben bu projeyi public olarak paylaşacağım paramı vermiyorsun dedim ve bu lavuk bana gelip fatura kes o zaman senle mi uğraşacağım şikayet edeceğim seni faturaz iş yaptığın için vs dedi. Ben de tamam kesiyim fatura dedim çıkardım faturayı yine kayboldu ortadan baktım cevap mevap vermiyor en son da dedim sadakam olsun aq çingenesine bıraktım peşinden koşmayı. Ücret de öyle yüksek değil ha şaşırırsın 2000 tl

bu kadar uğraştığım için ben utandım o ödeyememekten utanmadı.