Sorun aslında bir tık sende gibi yanlış anlamazsan sözleşmenin olduğu yerde abi/abla/dayı/kanka gibi konuşmalar işi sadece yokuşa sürür. Sana kendi şirketimden örnek verecek olursam 11 madde çıkıyorsa toplam ücreti 11 maddeye bölerim her basamak için ödeme isterim. Ödeme yapılmaması durumunda tık diye icra gönderirim. Alacağın 100-200 bin için peşinden koşuyorsun yaptığın işle rezil oluyorsun. Ha 11 madde olayı sana mantıklı gelmiyor olabilir herkesin ticari anlayışı farklıdır fakat sözleşmede ucu açık maddeler olmamalı. Yazman gerekiyor site şu dille şu veri tabanında şu tarihte şu şekilde yapılacak tarzında zaten bu şekilde yazdıktan sonra karşı tarafla konuşmana gerek bile kalmıyor ekstra madde isterse kardeşim sözleşmemizde bu durumlar için madde gereği kaç gün uğraştıracaksa gün başına ücret alman gerekiyor. Yazdıkça yazarım ama uzayıp gider iyi forumlar.
Yüz yüze görüşüp tanıştığımız, daha önce iş yaptığımız bir ekip, tabi dediğiniz gibi hocam hatayı ben yapmışım. Yorucu bir tecrübe oldu