hocam peki onu devre dışı bırakıp yerine daha büyük kapasiteli m2 aldığım takdirde bunun içindeki yüklemeleri ona nasıl geçireceğim sıfırdan başlayacağım anlamına geliyor sanırım değil mi?
hocam normalde disk clonlama yazılımları var macrium reflect free en çok kullandığım bu. 2. diski bir şekilde ya pcie 1x dönüştürücü ile yada m2 usb dönüştürücü ile usbden bağlayıp önce buna klonlamalısnız ardından düşük kapasiteliyi çıkartıp klonladığınızı takmalısınız. klonlama esnasında hangi birim c mi d mi büyük olacak bunu iyi ayarlamanız gerekiyor.