Aslında son maaşta bürüt 80k olanda düzenli olarak verilen ve kazanılmış hak olan 3 ayda bir verilen ikramiye, yılbaşı primi gibi etkenlerde var. O yüzden aralık ayı daha fazla.
yıllık ikramiye de dahil girerek hesaplama aracı varmış hocam :
https://www.hesapkurdu.com/ihtiyac-k...nati-hesaplama
ek olarak hocam ikramiyeyi maaş olarak yatırmamanız gerekiyordu benim bildiğim. Maaş olarak yatırdıysanız son maaşı o şekilde sayılır. Primler maaştan ayrı yatıyor.