Selamlar, evlilik nedeniyle işten ayrılmak isteyen kişi son bürüt maaşı mı yoksa son 3 aylık bürüt maaşının ortalamasına göre mi tazminat alır? Örneğin aralık ayında 80.000₺ bürüt maaş alan birisi, ocak ayında henüz maaş almadan 3 gün çalışınca 3 ocakta işten çıksa son bürüt maaşı aralık ayına göre mi hesaplanır yoksa ocak ayına göre mi? Ocak ayı bürütü ortalama 40-45bin TL olacaktır.