Hayır hocam kadro derecesi 3 lere düştüğü anda kademesi 1 2 3 fark etmeksizin alabilir. Ben 2 nin 2 siyim. 3 un 1 ine iner inmez basvurdum. 8 gunde eve geldi.
Hayır. Alt soya yürür. Üst soya yürümez. Anne babaya alamazsiniz.
Yalnis alintilamisim. Anne baba (üst soy) alinmaz. Hatta kardeslerine de alamazsinjz. Sadece eş ve çocuklar. Yalniz sizin aileniz yani.
2 ve 3 e alinamaz dediginiz derece degil mi? Ben 4/3 den 3/1 duser dusmez aldim. Yani 1 2 3 derecelerde alinir demek istedim. Su an 2/2 yim. 15. Yilimi calisiyorum.
4/1 düştükten sonra alınır.
2-3 yazılanlar alt ve üst kişlerden bahsedilmektedir. "1.2 ve 3. Derecede yakınlar " TIRNAK içinde yazıyorum; sorulan soruda yakınlık derecesi kasedilmektedir...