Hayır hocam kadro derecesi 3 lere düştüğü anda kademesi 1 2 3 fark etmeksizin alabilir. Ben 2 nin 2 siyim. 3 un 1 ine iner inmez basvurdum. 8 gunde eve geldi.
Hayır. Alt soya yürür. Üst soya yürümez. Anne babaya alamazsiniz.
Yalnis alintilamisim. Anne baba (üst soy) alinmaz. Hatta kardeslerine de alamazsinjz. Sadece eş ve çocuklar. Yalniz sizin aileniz yani.
Mesajımı yanlış anlamışsınız 1/4 durumundayım zaten.
" 1.2 ve 3. Derecede yakınlar " şeklinde olan ifade için yazdım.
2 ve 3 e alınamaz; üste alınamaz, eş ve çocuk için alınır.