GezWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlaşılmış.
Bende var, 1. Dereceye alınıyor.
Hayır hocam kadro derecesi 3 lere düştüğü anda kademesi 1 2 3 fark etmeksizin alabilir. Ben 2 nin 2 siyim. 3 un 1 ine iner inmez basvurdum. 8 gunde eve geldi.

otuziki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anne, Baba, Eş ve Çocuklar bu haktan yararlanabilir.
Hayır. Alt soya yürür. Üst soya yürümez. Anne babaya alamazsiniz.

otuziki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yok. Ben Yeşil pasaportluyum, istersem anneme de çıkıyor, eşim ve çocuklarım da yeşil pasaportlu, eşim kendisi almaya hakkı olduğundan babasına da alabiliyor.
Yalnis alintilamisim. Anne baba (üst soy) alinmaz. Hatta kardeslerine de alamazsinjz. Sadece eş ve çocuklar. Yalniz sizin aileniz yani.