Öncelikle iyi forumlar.
Bundan 3 gün önce Trendyol'un kendi mağazasından bir ürün siparişi verdim. Siparişimde tahmini kargoya teslim tarihi 17 Aralık olarak belirtilmişti. Ancak, siparişim üzerinden 3 gün geçmesine rağmen hâlâ kargoya bile verilmedi. Dün öğle saatlerinden bu yana "hazırlanıyor" olarak görünüyor.
Aldığım ürün teknolojik bir ürün ve sadece paketlenmesi yapılacak, ardından kargoya verilecek. Daha önce böyle bir sorun yaşadınız mı?
Bir başka yurtdışı uygulamaya baktığımda, aynı ürün için şu an sipariş verirsem ertesi gün teslimat garantisi veriyorlar. Trendyol neden bu kadar bekletti?
Not: Moderatörler, konuda kategoriyle ilgili bir yanlışım varsa lütfen düzeltin.