Selamlar günaydın herkese geçen cuma günü sigarayı bırakıyorum diye konu açmıştım. O günden bugüne ağzıma bir tane dahi sürmedim

Peki bu zamanda noldu? Nefes darlığım başladı ve çok fazla balgam oluyor artık. Kuru öksürüklerde başladı. Arada bir içsemmi diye düşünüyorum ama öyle bişey yapsam en başa dönerim.

Bu konuda iradeniz çok önemli benim düşüncem bu yönde. İyi günler dilerim 🙂