Arkadaşlar selamlar,
Yıllar sonra, yapmış olduğum birikim ve kredi ile ev sahibi oldum. Fakat mutfak dolapları, mutfak arası fayansı ve vestiyeri boyamak istiyoruz. İnternette bir sürü olumlu/olumsuz yorum yazılmış. Boya konusunda deneyimli olan veya dolaplarını boyamış kişiler yardımcı olabilir mi? Ne yapmalıyım?

Polisan'ın birçok boya markasından daha dayanıklı olduğunu araştırmalarım sonucunda öğrendim. Doğru mu sizce?
Ayrıca su bazlı akilik boyaları zımpara ve astar işlemi olmadan yaparsanız sonuç anlık idare etse bile kısa ömürlü olur ve dayanıklı olmaz diye bir yorum okudum Ekşi'de (boya ustası imiş?)

Yardım ve önerilerinize ihtiyacım var. Şimdiden herkese teşekkür ederim.