Merhaba, konuyu biliyorum beni karakoldan dün arayip ifade vereceğimi soylediler konuyu bilmiyorum ama savciliğa götürüceklerini soylediler
sizce konu nedir? nasi davranmaliyim.
Merhabalar.
Eğer hangi konuda ifade vereceğinizi öğrenmeden ifade vermek istemiyorsanız
karakola gidip ifadenizin alınmak istendiği dosyanın soruşturma numarasını
ve adliyesini öğrenip sonrasında o dosyanın incelenmesini sağlamanız gerekiyor.
İfadeye telefonla çağrıldım demek ki önemli bir şey yok diyemezsiniz. Medyatik
olmayan ve tehlikeli olarak sınıflandırılmayan adi suç işlemiş biri için ilk seferde
kapısına polis göndermiyorlar. Telefonla ulaşamazlarsa genelde kapıya polis
gelebilir.
Bu bilgiler ile şunu söyleyebilirim. Konuyu öğrenin. Eğer kesin doğru olduğunu
bilmiyorsanız hiç bir şeye kesin konuşmayın. Bilgisayarıma, telefonuma bakıp
öğrenip geleceğim deyin. Eğer ticaretle uğraşıyorsanız bunu belirtin. Kayıtlarımı
kontrol edeceğim deyin. Sonra tekrar ifadeye geleceğinizi söyleyin. Ama bunu
yapacaksanız ifade evrakına imza atmayın. Sonra ifadeni değiştirirsin lafı yalan.
İfadeyi değiştirirseniz şüpheleri üzerinize çekersiniz. Baştan düzgün ifade verin.
Profilimdeki numaradan ulaşabilirseniz profesyonel olarak yardımcı olabiliriz.
İyi forumlar