Eğer aracı bir site kullanarak satarsan genellikle vergi ve şirket işlerine gerek kalmaz, istersen iban yoluyla vergi ödemeden satışını yapabilirsin ancak bildiğin gibi burası Türkiye vergi kırmızı çizgimiz

. Eğer sanal pos kullanarak kendi sitende veya faturalı halde ibandan satışını yapacaksan şirketinin olması lazım. Eğer yanlış bir bilgi verdiysem lütfen söyleyin öğrenmiş olalım.
Hocam o siteye göre değişir mesela ben i***satış diye bir site var orada satış yapıyorum ancak vergi odemiyorum sitenin vergi işini kendi üzerine alıp almaması ile alakalı bu.
Sizin ticari kazanciniz icin sirket vergi odeyemez.
Sirket sizden aldigi komisyondan dolayi dogan kendisine ait vergiyi oder.