İkisinede gitmedim. Giden insanlardan duyduğum kadarıyla Gürcistanda o parayı çatır çatır yersiniz. Ya kendinizi kumarhanede ya da bir mekanda bulursunuz ben gitmem ben sevmem demeyin cazip gelir illaki gidersiniz. Karadağ gitmek daha mantıklı..